Regulamin sklepu internetowego MIKRO TRZCINSKA

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem mikrotrzcinska.pl jest prowadzony przez Redli Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Granicznej 49a, 33-342 Barcice Dolne, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000858790, NIP: 7343586084, REGON: 386967817.
  2. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: biuro@mikrotrzcinska.pl lub telefonicznie: 515 436 883.
  3. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, realizacji umów oraz przetwarzania danych osobowych.

§2 Składanie zamówień

  1. Zakup produktów odbywa się poprzez dodanie wybranych towarów do koszyka i wypełnienie formularza zamówienia. Klient zobowiązany jest podać dane: imię, nazwisko, adres e-mail, adres dostawy oraz numer telefonu.
  2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.

§3 Metody płatności

  1. Dostępne metody płatności:
    • przelew tradycyjny,
    • płatność za pobraniem,
    • PayPal,
    • płatności online realizowane przez Autopay SA.

§4 Dostawa

  1. Dostępne metody dostawy:
    • paczkomaty InPost,
    • paczka pocztowa,
    • kurier.
  2. Termin wysyłki wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności (lub złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem).
  3. Obszar dostawy obejmuje terytorium Polski. Wysyłka zagraniczna jest możliwa po indywidualnym ustaleniu warunków z klientem.

§5 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta (np. personalizowanych).
  3. W celu odstąpienia od umowy klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu na adres e-mail biuro@mikrotrzcinska.pl.

§6 Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację, jeśli produkt ma wady fizyczne lub prawne.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail biuro@mikrotrzcinska.pl, dołączając opis wady oraz zdjęcie produktu.
  3. Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia.

§7 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych klientów jest Redli Sp. z o.o. (dane kontaktowe podane w §1).
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.

§8 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem sklepu internetowego podlegają prawu polskiemu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące akty prawne.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.